Tillmötesgående och tillgängliga
"Vi hade stort behov av stöd vid ombildningen vilket vi fick av Nabo. Våra kontaktpersoner har alltid varit väl insatta i vår situation – kunniga, tillmötesgående och tillgängliga."
Marianne, Pensionär: Alphyddans ros, Stockholm
Kundplattformen är riktigt bra
"Kundplattformen är riktigt bra och genom den får vi en bra överblick på allt som berör vår brf"
Karl-Gunnar, Pensionär: Fältspaten, Uppsala
Effektivt och användarvänligt
"Nabo har skapat en produkt som är effektiv och användarvänlig. Styrelseverktyget bidrar till den kultur vi har i föreningen där alla hjälper till."
Thomas, Advokat: Åldermannen 100, Stockholm
Kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare
"Vi är väldigt nöjda med vår kontaktperson och tjänsterna som erbjuds. Jag skulle rekommendera Nabo till föreningar som vill ha kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare."
Jan, Bygglärare: Hemmet 14, Stockholm
Utmärkt och snabb konversation
"Vi har en utmärkt och snabb konversation med förvaltare och fastighetsskötare."
Mats, VD: Hasselholmen, Stockholm
Tillmötesgående och serviceinriktade
"Medarbetarna har alltid varit mycket tillmötesgående och serviceinriktade."
Kenneth, pensionär: Näktergalen 27, Sthlm
Kunskap och erfarenhet
"Det finns en kunskap och erfarenhet som gör att det fungerar väldigt smärtfritt för oss."
Björn Nilsson, pensionär: Fajansen 8, Stockholm
System som alltid har fungerat
"Kundportalen är ett oerhört bra system som alltid har fungerat."
Dick Kjellberg: Smeden 2, Stockholm
Snabb service oavsett fråga
Vi får ett helhetspaket med Nabo som vi inte får någon annanstans - en bra plattform där man har struktur, i kombination med att vi får tillgång till kunskap och snabb service oavsett fråga.
Robert Svensson, Gymnasielärare: Sjöpärlan, Stockholm
Det bästa med Nabo är kundportalen
"Det bästa med Nabo är kundportalen, det är enkelt att få överblick av ekonomin"
Andranik Safaryan, Egenföretagare: Mörsaren, Uppsala
Smidigheten gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo
"Hanteringen av fakturor och ärenden har utvecklats på ett bra sätt. Inte minst smidigheten med attesteringen och årsredovisningen gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Per-Olof, Styrelseledamot: Sirius nr 18 upa, Stockholm
Jättebra stöd både administrativt och juridiskt
"Styrelserollen var ny för mig och jag fick ett jättebra stöd både administrativt och juridiskt."
Mia Gustafsson, Redovisningsansvarig: Fabrikshuset, Värmdö
Snabba svar i portalen
Övergången till Nabo gick över förväntan, det var inte så mycket vi behövde göra själva. Vi får svar fort och i portalen kan jag enkelt se vad de andra i styrelsen gör.
Svante Lundin, Ordförande: Stenbrottet 3, Stockholm
Jag kan göra mycket själv i portal
"Vi slipper att alltid behöva ringa eller maila för information. I portalen kan jag göra mycket själv utan att för den sakens skull tappa den personliga kontakten."
Thomas, Ordförande: Solna Blomgården, Stockholm