Smidigheten gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo
"Vi har varit kunder sedan 2007 och att ha den ekonomiska förvaltningen hos Nabo har underlättat för oss i styrelsen. Främst tycker jag att funktionerna i kundportalen med hanteringen av fakturor och ärenden har utvecklats på ett bra sätt. Jag har även deltagit i flera webinarer som Nabo anordnat, vilket passar mig mycket bra. Inte minst smidigheten med attesteringen och årsredovisningen gör att jag verkligen kan rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Per-Olof, Styrelseledamot: Sirius nr 18 upa, Stockholm
#lgh: 24 - Byggår: 1884-85
Det bästa med Nabo är kundportalen
"Det bästa med Nabo är kundportalen, det är enkelt att få överblick av ekonomin. När jag loggar in får jag direkt koll på betalningar och fakturor. Det är också bra att vi kan ladda upp våra styrelsemötesprotokoll. Samarbetet har alltid fungerat bra och tycker att vi har en bra kontakt."
Andranik Safaryan, Egenföretagare: Mörsaren, Uppsala
#lgh: 12 - Byggår: 1947
Tillmötesgående och tillgängliga
"Vi hade stort behov av stöd vid ombildningen vilket vi fick av Nabo. Våra kontaktpersoner har alltid varit väl insatta i vår situation – kunniga, tillmötesgående och tillgängliga. Nabo har också visat att de har koll på när regler och lagar ändras. Jag kan varmt rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Marianne, Pensionär: Alphyddans ros, Stockholm
#Lgh: 126 st - Byggår 1965
Effektivt och användarvänligt
"Nabo har skapat en produkt som är effektiv och användarvänlig. Styrelseverktyget bidrar till den kultur vi har i föreningen där alla hjälper till. Samtidigt har jag alltid haft god kontakt med vår förvaltare och känner att det finns en personlig relation. Jag kan definitivt rekommendera Nabo för deras effektiva verktyg och värdefulla kursutbud."
"Vår förening har varit kund hos Nabo sen 90-talet och under alla dessa år har vi aldrig haft anledning att byta. Baserat på mina erfarenheter kan jag definitivt rekommendera Nabo. Jag tycker de samarbetar väl för att alltid ge snabba besked och det finns en kunskap och erfarenhet som gör att det fungerar väldigt smärtfritt för oss som förening."
Björn Nilsson, pensionär: Fajansen 8, Stockholm
#lgh: 58 st. - Byggår: 1926
Jättebra stöd både administrativt och juridiskt
"Det bästa med Nabo är bemötandet och all hjälp man får. Styrelserollen var ny för mig och jag fick ett jättebra stöd både administrativt och juridiskt. Jag rekommenderar Nabo för deras tjänster och förmåga att lösa allt internt. Det känns tryggt att allt finns under samma tak och dessutom är kundportalen bra för att få information kring vad som är aktuellt."
Mia Gustafsson, Redovisningsansvarig: Fabrikshuset, Värmdö
#lgh: 230 st. - Byggår: 2017
Snabba svar i portalen
"Vi i föreningen tog in många offerter inför bytet av förvaltare och valde Nabo dels baserat på vitsord och dels för att vi var noggranna med att den förvaltaren vi bytte till inte skulle innebära mer jobb för oss i styrelsen. Övergången till Nabo gick över förväntan, det var inte så mycket vi behövde göra själva. Jag kan absolut rekommendera Nabo till andra brf:er, man får svar fort och i portalen kan jag enkelt se vad de andra i styrelsen gör."
Svante Lundin, Ordförande: Stenbrottet 3, Stockholm
lgh# 48 - Byggår 1962
Jag kan göra mycket själv i portal
"Vi i föreningen har valt att ha både ekonomisk och teknisk förvaltning hos Nabo. Det är bekvämt att ha det samlat och jag upplever att man får raska svar. Det blev en omställning att få en kundportal men vi är positiva till den insyn vi får och att vi slipper att alltid behöva ringa eller maila för information. I portalen kan jag göra mycket själv utan att för den sakens skull tappa den personliga kontakten. Som samarbetet utvecklar sig ser jag vidare väldigt stor potential hos Nabo".
Thomas, Ordförande: Solna Blomgården, Stockholm
#lgh: 116 - Byggår: 1985
Kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare
"Sen vi gick över till Nabo har förvaltningen av vår förening hela tiden gått framåt i positiv anda. Vi är väldigt nöjda med vår kontaktperson och tjänsterna som de erbjuder. Jag skulle rekommendera Nabo till föreningar som vill ha kompetens och bred kunskap från en och samma förvaltare."
Jan, Bygglärare: Hemmet 14, Stockholm
#Lgh: 59 st - Byggår 1961
Kundplattformen är riktigt bra
"Kundplattformen är riktigt bra och genom den får vi en bra överblick på allt som berör vår brf och informationen är lättåtkomlig. Vi har en mycket bra kontaktperson – serviceinriktad och kunnig vilket inger förtroende. Vi får mycket för pengarna och jag kan varmt rekommendera Nabo till andra bostadsrättsföreningar."
Karl-Gunnar, Pensionär: Fältspaten, Uppsala
#Lgh: 24 st - Byggår 1959
Utmärkt och snabb konversation
"Vi är mycket nöjda med Nabo som förvaltare på grund av den höga kompetensen inom både ekonomi och teknik. Vi har en utmärkt och snabb konversation med förvaltare och fastighetsskötare och rekommenderar gärna Nabo till andra tack vare deras goda expertis och snabba service."
Mats, VD: Hasselholmen, Stockholm
#Lgh: 144 st - Byggår 1970
Tillmötesgående och serviceinriktade
"Nabo är enkla och pragmatiska att ha att göra med och vi har förlängt avtalet eftersom vi är nöjda med utvecklingen. Som kunder får vi tillgång till både bra system och brett tjänsteinnehåll. Medarbetarna har alltid varit mycket tillmötesgående och serviceinriktade. Jag rekommenderar Nabo till andra bostadsrättsföreningar med liknande behov."
Kenneth, pensionär: Näktergalen 27, Sthlm
#Lgh: 22 st - Byggår 1923
System som alltid har fungerat
"Vi har i 15 år varit otroligt nöjda med Nabo och den kompetens medarbetarna besitter. Kundportalen är ett oerhört bra system som alltid har fungerat. Jag rekommenderar Nabo till andra flera gånger om året - på grund av den personliga servicen och ett mycket bra system."
Dick Kjellberg: Smeden 2, Stockholm
#lgh: 30 st. - Byggår: 1930
Denna hemsida använder cookies för att du ska få en bra upplevelse av hemsidan. Läs mer